I.Wstęp

1.Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie obiektów:

a)ZaGródek Pizza & SPA, 33-318, Gródek nad Dunajcem, Bartkowa Posadowa 308

b)U Bogatki Glamping & SPA, 33-318, Gródek nad Dunajcem, Przydonica 363

2.Regulamin obowiązuje od dnia 21.1.2025

II.Strony regulaminu

1.RELAXO Sp. z o.o. z siedzibą w Dąbrowie Górniczej (41-300) ul. M. Konopnickiej 19A/1, zarejestrowaną w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0001096270, NIP:6292511726, REGON: 528158608, o kapitale zakładowym 5.000,00 zł wpłaconym w całości, reprezentowana przez: Sebastiana Zelek – Prezesa Zarządu w zakresie usług noclegowych i pochodnych, która zarządza obiektami i wszelkimi atrakcjami określonymi we wstępie i rozwinięciu regulaminu, zwana dalej wynajmującym, obiektem lub Zarządcą,

2.Gość – jest osobą fizyczną lub prawną korzystająca z usług hotelowych świadczonych przez Zarządcę obiektu, w tym wynajmu pokoi, apartamentów, domków i innych udogodnień (jak np. strefa SPA). Gość hotelowy jest osobą, która zawiera umowę na czasowy pobyt, a jego prawa i obowiązki są określone w regulaminie obiektu, rozszerzeniach regulaminu obiektu i regulaminach atrakcji dostępnych na terenie obiektu.

3. Konsument – Gość będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, który zawiera umowę na świadczenie przez Zarządcę usług hotelowych.

4. Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – Gość będący osobą fizyczną zawierającą umowę na świadczenie przez Zarządcę usług hotelowych, która to umowa nie posiada dla tego Przedsiębiorcy zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

III.Przepisy ogólne

1.Goście korzystając z usług obiektów są zobowiązani do przestrzegania postanowień regulaminu, przepisów BHP, ppoż. Powinni stosować się do zaleceń pracowników i Zarządcy.

2.Ze względu na łatwopalną konstrukcję obiektów należy przestrzegać zasad ochrony przeciwpożarowej. Nie wolno pozostawiać otwartego ognia bez nadzoru (aneks kuchenny, grill), nie użytkować elektrycznych urządzeń grzewczych lub innych mogących powodować zagrożenie pożarowe. Ze względu na bezpieczeństwo, zabronione jest używanie w obiekcie urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia obiektu.

3.Na terenie obiektów obowiązuje zakaz palenia ognisk poza wyznaczonym miejscem, wyłącznie po uzgodnieniu z zarządcą.

4.Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez Najemcę i innych Gości zasad określonych w regulaminie.

IV.Zasady rezerwacji i płatności

1.Rezerwacji można dokonać online za pośrednictwem strony relaxo.pl lub poprzez zgłoszenie zapytania rezerwacyjnego e-mailem na adres relaxo@relaxo.pl

2.Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości nie mniejszej niż 30% wartości rezerwacji na konto bankowe Relaxo Sp. z o.o., lub za pośrednictwem systemów płatności dostępnych na stronie relaxo.pl, w szczególności wpłaty mogą być realizowane poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach

3.Potwierdzenie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją regulaminu i jednoznacznie stanowi zawarcie umowy najmu.

4.Płatność należy dokonać w terminie 48 godzin od momentu dokonania wstępnej rezerwacji.

5.Brak wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie powoduje anulowanie rezerwacji.

6.Pozostałą należność za pobyt należy uregulować najpóźniej w dniu przyjazdu, za wyjątkiem ofert bezzwrotnych, których wartość należy uregulować w całości w momencie rezerwacji.

7.Zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji z pobytu. Zarządca oferuje jednak możliwość przesunięcia rezerwacji w czasie, pod warunkiem dostępności oferty w nowym terminie i zachowaniu ustalonej ceny.

8.Niewykorzystanie całości pobytu na skutek późniejszego przyjazdu, bądź wcześniejszego wyjazdu nie skutkuje obniżeniem płatności.

V.Regulamin obiektów noclegowych

1.Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie obiektów będących w zarządzaniu Relaxo Sp. z o.o.

2.Goście przebywający w obiektach, proszeni są o przestrzeganie zasad bezpiecznego i kulturalnego wypoczynku. Przez cały okres pobytu obowiązuje zasada uszanowania dobrosąsiedzkich stosunków.

3.Doba hotelowa trwa od godz. 15:00 w dniu przyjazdu do godz. 11:00 dnia następnego. W szczególnych przypadkach można ustalić inne godziny.

4.Zakwaterowanie odbywa się na podstawie okazanego dokumentu tożsamości i podpisaniu karty meldunkowej.

5.W obiekcie znajduje się pościel i ręczniki na jeden okres wynajmu.

6.W obiektach nie może nocować bez zgody wynajmującego większa ilość osób niż została zakwaterowana. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do pobrania za każdą dodatkową osobę niezameldowaną kwoty w wysokości 200 zł / doba noclegowa.

7.W apartamentach obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 – 07:00.

8.Organizowanie bez wiedzy i zgody wynajmującego wszelkiego rodzaju imprez w obiektach jest niedozwolone.

9.Gość zgłasza zamiar przedłużenia pobytu na dzień przed zakończeniem upływu najmu obiektu, a Zarządca wyraża zgodę na przedłużenie pobytu, pod warunkiem posiadania możliwości wolnych terminów i dostępności obiektów.

10.Jeśli w obiekcie znajduje się sejf hotelowy, wynajmujący zapewnia Gościom możliwość bezpłatnego skorzystania z sejfu hotelowego. Z zastrzeżeniem, że pozostawione w nim rzeczy nie jest jednoznaczne z przekazaniem ich do depozytu Zarządcy. Awaryjne otwarcie sejfu na życzenie, zabezpieczonego przez Gościa wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 100 zł. Jeżeli Gość ma ze sobą pieniądze, papiery wartościowe i cenne przedmioty, w szczególności kosztowności i przedmioty mające wartość naukową lub artystyczną, obiekt ma obowiązek przyjąć je od Gościa na przechowanie, zwane potocznie depozytem. Przyjęcie w depozyt odbywa się pisemnie, za wynagrodzeniem Zarządcy, którego wysokość strony ustalają oddzielnie i każdorazowo.  Przyjmowanie na przechowanie innych przedmiotów jest dobrą wolą obiektu.

11.Zarządca nie ponosi odpowiedzialność za mienie wartościowe pozostawione w obiektach w szczególności takie jak: środki pieniężne, papiery wartościowe, biżuterię, kamienie szlachetne, dokumenty, zbiory numizmatyczne, filatelistyczne, dzieła sztuki lub inne przedmioty o charakterze wartościowym, zabytkowym, artystycznym lub unikatowym nie przekazane do depozytu Zarządcy.

Miejsce postojowe przy obiekcie jest miejscem niestrzeżonym, Zarządca nie ponosi odpowiedzialności za utratę, uszkodzenia pojazdów lub mienia w nich pozostawionego.

12. Gość może domagać się odszkodowania za uszkodzenie lub utratę swoich rzeczy ale musi wykazać, że poniósł szkodę, zobowiązany jest określić wysokość tej szkody oraz związek między szkodą, a działalnością Zarządcy Podstawa prawna: art. 846 – 852 kodeksu cywilnego.

13.Za zgubienie lub zniszczenie klucza, karty lub pilota do obiektu naliczona zostanie opłata 100 zł za każdy klucz, kartę, pilot.

14.Zarządca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego rodzaju pojazdu Gościa.

15.Gość zgłasza szkodę niezwłocznie po jej stwierdzeniu, jednak nie później niż w chwili wymeldowania lub upływu okresu najmu obiektu.

16.Zabrania się podnajmowania obiektów lub atrakcji dostępnych na ich terenie osobom trzecim.

17. Goście obiektu mogą parkować swoje samochody tylko i wyłącznie w wyznaczonym do tego miejscu, w okresie trwania wynajmu obiektów przez Gościa. Pozostawienie pojazdów na terenie obiektów poza terminem trwania wynajmu obiektów, wiąże się z dodatkową opłatą postojową w kwocie 200 zł za dobę. Pozostawione pojazdu na terenie obiektów poza terminem wynajmu obiektu dłużej niż dwa dni, traktowane jest jako porzucenie pojazdu. Zarządca jest wówczas upoważniony do odholowania pojazdu na wskazany w karcie meldunkowej adres zamieszkania Gościa, na koszt Gościa.  Zabronione jest ładowanie pojazdów bez wiedzy i zgody zarządcy obiektu. Ładowanie pojazdów bez zgody zarządcy wiąże się z dodatkową opłatą 200 zł za każdą godzinę ładowania pojazdu.

18.Gość oraz osoby mu towarzyszące, zobowiązują się do:

a)niepalenia tytoniu oraz e-papierosów i pochodnych e-papierosów,  w obiekcie jak i w obrębie całej nieruchomości z wyjątkiem miejsc do tego wyznaczonych (w obiektach zastosowany jest automatyczny systemem przeciwpożarowy, którego nieuzasadnione uruchomienie obciąży Gościa kosztami wezwania służb),

b)utrzymywania obiektów w należytym stanie technicznym, użytkowym i sanitarnym,

c)usuwania usterek obiektu wynikłych z jego działań lub zaniechań lub działań i zaniechań osób, za które ponosi odpowiedzialność,

d)zwrotu obiektu w stanie niepogorszonym ponad normalne zużycie w ostatnim dniu obowiązywania umowy,

e)niezwłocznego powiadomienia Zarządcy o awariach w obiekcie powstałych z przyczyn od niego niezależnych,

f)zachowania porządku i przestrzegania zasad współżycia społecznego.

g)prosimy o sprawdzenie faktycznego stanu wyposażenia obiektu z listą wyposażenia znajdującą się w obiekcie. W przypadku stwierdzenia ewentualnych różnic, należy ten fakt zgłosić Zarządcy w ciągu pierwszej godziny pobytu.

h)obiekt jest zawsze posprzątany i taki należy pozostawić po swoim pobycie. Wszelkie śmieci sortujemy i wyrzucamy we własnym zakresie do przeznaczonych w tym celu pojemników.

i)w dniu wynajęcia obiekt jest posprzątany. Goście proszeni są o oddanie go w takim samym stanie, w przeciwnym wypadku gościom obiektu zostanie doliczona dodatkowa opłata w wysokości 300 zł, celem wynajęcia firmy sprzątającej.

19.Goście i/lub osoby towarzyszące nie mogą:

a)dokonywać w obiekcie żadnych zmian – dotyczy to również zmian w aranżacji obiektu,

b)dokonać cesji praw i obowiązków wynikających z niniejszej umowy i regulaminu na rzecz podmiotów trzecich,

c)oddać obiekt w podnajem bądź używanie lub w inny sposób udostępnić obiekt osobom trzecim.

20.W wypadku naruszenia zakazu palenia przez Gościa i/lub osoby towarzyszące lub inne osoby, które przebywają w obiekcie za zgodą Gościa, Gość zapłaci karę umowną w wysokości 1500 zł za każde stwierdzone naruszenie zakazu, a także zobowiązuje się pokryć koszty nieuzasadnionego wezwania służb powiadomionych automatycznie przez system przeciw pożarowy.

21.Gość bezpośrednio po wydaniu mu obiektu zobowiązany jest sprawdzić stan techniczny obiektu i zgłosić Zarządcy wszelkie zastrzeżenia w tym zakresie pod rygorem uznania, że ewentualne usterki powstały w czasie pobytu Gościa.

22.W przypadku spowodowania uszkodzenia wyposażenia/mienia prosimy Gości o natychmiastowe poinformowanie właściciela, celem dokonania naprawy/wymiany. Rekompensata finansowa za w/w naprawę/wymianę zostanie naliczona wg kosztów naprawy i musi być uregulowana najpóźniej w dniu wyjazdu.

23.W związku z ponoszeniem przez Rodziców odpowiedzialności za bezpieczeństwo i za wszelkie skutki działań swoich dzieci, zwracamy się z prośbą o wzmożoną opiekę nad nimi.

24. W przypadku uwag i zastrzeżeń dotyczących poziomu usług, funkcjonowania urządzeń i wyposażenia, czystości i porządku, Gość proszony jest o poinformowanie o tym Zarządcy i żądania podjęcia środków zaradczych, zgodnie z regulaminem reklamacji i procedurą reklamacyjna Relaxo Sp. z o.o.

25.Jeśli nie określono w regulaminie inaczej, podane kwoty w regulaminie są kwotami netto w walucie PLN i zostaną powiększone o obowiązujący podatek Vat.

26. Goście zobowiązują się poinformować Zarządcę obiektu o rzeczach pozostawionych w obiekcie, niezwłocznie po ich wymeldowaniu. Jeśli Goście do 14 dni od wymeldowania nie zadeklarują pisemnie chęci odzyskania pozostawionych rzeczy, rzeczy są wówczas utylizowane na koszt Gości. Powyższe nie dotyczy produktów żywnościowych – te są utylizowane na koszt Gościa, niezwłocznie po jego wymeldowaniu. Rzeczy odsyłane są Gościom przesyłką kurierską, na koszt Gościa.

VI.Rozszerzenie regulaminu obiektów – sala rozrywkowa w obiekcie ZaGródek Pizza & Spa

1.Sala służy zabawie, rekreacji i wypoczynkowi,

2.Zarządca zastrzega sobie prawo do udostępnienia sali osobom nie wynajmującym noclegów w obiekcie,

3.Udostępnienie sali Gościom lub osobom towarzyszącym jest możliwe za wiedzą i zgodą Zarządcy, uzależnione jest o dostępności Sali,

4.Zarządca zastrzega sobie prawo do odpłatnego lub nieodpłatnego udostępnienia sali w zależności od oferty najmu,

5.Dzieci mogą korzystać z sali wyłącznie pod opieką dorosłych,

6.Z urządzeń znajdujących się w sali należy korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem, a ponadto z uwagi na bezpieczeństwo Gości, należy przestrzegać następujących reguł:

a)uruchomienie i obsługa pieca do pizzy może zostać wykonane wyłącznie przez personel Zarządcy, lub osoby przez niego upoważnione,

b)urządzenia gastronomiczne, audio-wizualne mogą zostać uruchomione wyłącznie przez personel Zarządcy, lub osoby przez niego upoważnione,

7.zabronione jest wynoszenie urządzeń stanowiących wyposażenie sali poza obręb sali,

8.zabronione jest głośne uruchomienie systemu audio przy otwartych drzwiach sali,

9.wszelkie zauważone uszkodzenia wyposażenia sali powinny być zgłaszane przez Gości Zarządcy, przed rozpoczęciem korzystania z sali, pod rygorem uznania, że ewentualne usterki powstały w czasie użytkowania sali przez Gościa

VII.Rozszerzenie regulaminu obiektów – wiata grilowa

1.Wiata służy zabawie, rekreacji i wypoczynkowi,

2.Zarządca zastrzega sobie prawo do udostępnienia wiaty osobom nie wynajmującym noclegów w obiekcie,

3.Udostępnienie wiaty Gościom lub osobom towarzyszącym jest możliwe za wiedzą i zgodą Zarządcy, uzależnione jest o dostępności wiaty,

4.Zarządca zastrzega sobie prawo do odpłatnego lub nieodpłatnego udostępnienia wiaty w zależności od oferty najmu,

5.Dzieci mogą korzystać z wiaty wyłącznie pod opieką dorosłych,

6.Z urządzeń należy korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem, a ponadto z uwagi na bezpieczeństwo Gości, należy przestrzegać następujących reguł:

a)uruchomienie i obsługa grilla może zostać wykonane wyłącznie przez personel Zarządcy, lub osoby przez niego upoważnione lub osoby przeszkolone,

b)nagrzewnice tarasowe mogą zostać uruchomione wyłącznie przez personel Zarządcy, lub osoby przez niego upoważnione,

7.zabronione jest wynoszenie urządzeń stanowiących wyposażenie wiaty poza obręb wiaty,

8.zabronione jest głośne uruchomienie systemu audio, z szczególnym poszanowanie pory nocnej,

9.wszelkie zauważone uszkodzenia wyposażenia wiaty powinny być zgłaszane przez Gości Zarządcy, przed rozpoczęciem korzystania z wiaty, pod rygorem uznania, że ewentualne usterki powstały w czasie użytkowania wiaty przez Gościa

VIII.Rozszerzenie regulaminu obiektów – sauna

1.Sauna służy rekreacji i wypoczynkowi,

2.Zarządca zastrzega sobie prawo do udostępnienia sauny osobom nie wynajmującym noclegów w obiekcie,

3.Udostępnienie sauny Gościom lub osobom towarzyszącym jest możliwe za wiedzą i zgodą Zarządcy, uzależnione jest o dostępności sauny,

4.Zarządca zastrzega sobie prawo do odpłatnego lub nieodpłatnego udostępnienia sauny w zależności od oferty najmu,

5.Dzieci mogą korzystać z sauny wyłącznie pod nadzorem dorosłych i spełnieniu dodatkowych warunków: minimalny wiek dziecka 8 lat, maksymalny czas pobytu 5 minut, temperatura nie przekraczająca 60oC,

6.Z urządzeń znajdujących się w saunie należy korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem, a ponadto z uwagi na bezpieczeństwo Gości, należy przestrzegać następujących reguł:

a)uruchomienie i obsługa sauny może zostać wykonana wyłącznie przez personel Zarządcy, lub osoby przez niego upoważnione lub przeszkolone przez Zarządcę,

b)urządzenia audio mogą zostać uruchomione wyłącznie przez personel Zarządcy, lub osoby przez niego upoważnione, lub przeszkolone przez Zarządcę,

c)zabronione jest wnoszenie urządzeń nie stanowiących wyposażenia sauny,

d)zabronione jest pozostawienie otwartych drzwi do sauny podczas trwania seansu, przez okres dłuższy niż wynikający z konieczności wejścia lub opuszczenia sauny, 

e)zabronione jest polewanie pieca wodą lub innymi płynami. Za uszkodzenie pieca spowodowane zalaniem odpowiedzialność ponosi Gość korzystający z sauny,

f)wszelkie zauważone uszkodzenia wyposażenia sali powinny być zgłaszane przez Gości Zarządcy, przed rozpoczęciem korzystania z sali, pod rygorem uznania, że ewentualne usterki powstały w czasie użytkowania sali przez Gościa

IX.Rozszerzenie regulaminu obiektów – wanna termalna LAVA

1.Wanna służy relaksowi, rekreacji i wypoczynkowi,

2.Zarządca zastrzega sobie prawo do udostępnienia wanny osobom nie wynajmującym noclegów w obiekcie,

3.Udostępnienie wanny Gościom lub osobom towarzyszącym jest możliwe za wiedzą i zgodą Zarządcy, uzależnione jest o dostępności wanny,

4.Zarządca zastrzega sobie prawo do odpłatnego lub nieodpłatnego udostępnienia wanny w zależności od oferty najmu,

5.Dzieci mogą korzystać z wanny wyłącznie pod nadzorem dorosłych,

6.Z wanny należy korzystać zgodnie z jej przeznaczeniem i instrukcją obsługi dostępną w obiekcie, a ponadto z uwagi na bezpieczeństwo Gości, należy przestrzegać następujących reguł:

7.uruchomienie i obsługa wanny może zostać wykonana wyłącznie przez personel Zarządcy, lub osoby przez niego upoważnione,

a)przed rozpoczęciem kąpieli zawsze warto skonsultować się z lekarzem, aby upewnić się, że jest ona bezpieczna i odpowiednia dla stanu zdrowia uczestnika kąpieli,

b)mimo licznych korzyści płynących z kąpieli istnieją pewne grupy osób, które powinny zachować ostrożność lub unikać tego rodzaju terapii. Należą do nich osoby z niektórymi schorzeniami lub stanami. Przed rozpoczęciem kąpieli zawsze warto skonsultować się z lekarzem, aby upewnić się, że jest ona bezpieczna i odpowiednia dla stanu zdrowia Gościa.

c)zabronione jest wnoszenie urządzeń niestanowiących wyposażenie wanny,

d)producenta zabrania spożywania alkoholu przed zabiegiem i w jego trakcie, Goście spożywający alkohol przed zabiegiem lub w jego trakcie robią to na własną odpowiedzialność,

e)wszelkie zauważone uszkodzenia wyposażenia wanny powinny być zgłaszane przez Gości zarządcy, przed rozpoczęciem korzystania z wanny, pod rygorem uznania, że ewentualne usterki powstały w czasie użytkowania wanny przez Gościa

X.Rozszerzenie regulaminu obiektów – atrakcja rozrywkowa – wiszący taras w koronach drzew znajdujący się w obiekcie uBogatki Glamping & Spa

1.atrakcja służy rekreacji i wypoczynkowi,

2.Zarządca zastrzega sobie prawo do udostępnienia atrakcji osobom nie wynajmującym noclegów w obiekcie,

3.Udostępnienie atrakcji Gościom lub osobom towarzyszącym jest możliwe za wiedzą i zgodą Zarządcy, uzależnione jest o dostępności atrakcji,

4.Zarządca zastrzega sobie prawo do odpłatnego lub nieodpłatnego udostępnienia atrakcji w zależności od oferty najmu,

5.Dzieci mogą korzystać z atrakcji wyłącznie pod opieką dorosłych,

6.Z atrakcji znajdującej się w obiekcie należy korzystać zgodnie z jej przeznaczeniem, a ponadto z uwagi na bezpieczeństwo Gości, należy przestrzegać następujących reguł:

a)atrakcja nie jest trampoliną – zabronione jest na niej skakanie,

b)na wyposażeniu atrakcji znajdują się materace, na których można spędzać czas,

c)zabronione jest wychylanie się poza poręcze z lin, upuszczanie przedmiotów w dół zbocza, wchodzenie na drzewa,

d)dopuszczalna nośność statyczna tarasu to 300 kg, dynamiczna 50 kg

e)wszelkie zauważone uszkodzenia tarasu powinny być zgłaszane przez Gości Zarządcy, przed rozpoczęciem korzystania z atrakcji, pod rygorem uznania, że ewentualne usterki powstały w czasie użytkowania atrakcji przez Gościa.

XI. Rozszerzenie regulaminu obiektów – pobyt zwierząt

1.Na terenie obiektu mogą przebywać tylko psy.

2.Zgodę na pobyt zwierzęcia w obiektach wydaje Zarządca obiektu już na etapie dokonywania rezerwacji, jeśli zwierzę spełnia wymagania regulaminu. W przypadku niepowiadomienia o przyjeździe ze zwierzęciem, zastrzegamy sobie prawo do anulacji rezerwacji bez prawa zwrotu przedpłaty/zadatku.

3.Podczas dokonywania rezerwacji prosimy o podanie gatunku/rasy, wieku i wagi zwierzęcia.  Przyjmujemy małe rasy psów od 10-miesiąca życia, zwierzęta zdrowe.

4.Z pobytem zwierzęcia w obiekcie łączy się dodatkowa opłata, zgodna z obowiązującym cennikiem i może się różnić w zależności od terminu przyjazdu.

5.Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwierząt, których rasy są powszechnie uznawane za groźne lub agresywne (w tym pająków i gadów) a także zwierząt chorych, w trakcie rekonwalescencji, bez dokumentów i SZCZENIĄT. Niestety nie przyjmujemy także kotów.

6.Zakwaterowanie Gości ze zwierzętami możliwe jest jedynie w wyznaczonych pokojach, a ilość zwierząt przebywająca w tym samym czasie w obiekcie jest ograniczona.

7.Na terenie oraz w otoczeniu obiektów, zwierzęta większe powinny być wyprowadzane na smyczy i pod opieką właściciela lub osoby upoważnionej.

8.Pobyt zwierzęcia we wnętrzu obiektu jest jak najbardziej możliwy. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia psa, jeśli będzie zakłócał komfort pobytu lub zagrażał bezpieczeństwu pozostałych Gości.

9.Właściciel jest odpowiedzialny za zachowanie zwierzęcia w obiekcie, zachowanie ciszy i niezakłócanie spokoju innym Gościom. W przypadku powtarzających się skarg ze strony innych Gości, zastrzegamy sobie prawo do prośby o usunięcie zwierzęcia z obiektu.

10.Wszelkie szkody spowodowane przez zwierzę, w mieniu obiektu lub w mieniu innych Gości, będą indywidualnie wyceniane przez Zarządcę obiektu, a ich kosztami zostanie obciążony niezwłocznie Właściciel zwierzęcia.

11.Niedopuszczalne jest wykorzystywanie ręczników obiektu i bielizny pościelowej dla potrzeb zwierząt, a także przebywanie zwierząt na łóżkach, sofach, krzesłach oraz załatwianie potrzeb fizjologicznych w pokoju. Zabronione jest kąpanie zwierząt w łazienkach obiektu.

12.Właściciel zobowiązany jest do sprzątania nieczystości pozostawionych przez zwierzę na terenie oraz w otoczeniu obiektu. Właściciele psów proszeni są o wyprowadzenie zwierząt   poza teren obiektu.

13. Goście zobowiązani są posiadać własne posłanie dla zwierzęcia, woreczki na odchody oraz inne niezbędne akcesoria.

14. Żadne ze zwierząt nie powinno być pozostawione same w pokoju.

15. Mając na uwadze specyfikę obiektów – zastrzegamy sobie prawo do nieprzyjęcia lub cofnięcie pozwolenia na pobyt zwierzęcia w obiekcie w przypadku agresywnych zachowań względem ludzi, małych dzieci oraz innych zwierząt przebywających w obiekcie lub jego sąsiedztwie.

16.Rezerwując pobyt w obiekcie, właściciel oświadcza, że zapoznał się z regulaminem pobytu zwierząt w obiekcie i akceptuje jego zapisy.

XII.Regulamin reklamacji i procedura reklamacyjna Relaxo Sp. z o.o.

1.Postanowienia podstawowe

a)w celu zapewnienia prawidłowej procedury procesu reklamacji z tytułu wad usług sprzedawanych i świadczonych przez Relaxo Sp. z o.o., zgodnie z Ustawą z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z późniejszymi zmianami oraz Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny z późniejszymi zmianami, obowiązuje następująca procedura reklamacyjna,

b)wynajmujący jest zobowiązany do należytego poinformowania Gości o warunkach i

sposobie reklamacji, a także, gdzie można złożyć reklamację,

c)niniejszy regulamin reklamacji podlega § 18 ust. 1 Ustawy o ochronie konsumenta i jest

umieszczony w widocznym miejscu dostępnym dla Gości (https://relaxo.pl/?page_id=457), a także na terenie obiektów Relaxo Sp. z o.o.,

d)Gość odbierając osobiście świadczoną usługę, wyraża zgodę na sposób postępowania reklamacyjnego i potwierdza, że zapoznał się z jego treścią,

e)na potrzeby niniejszego regulaminu reklamacji przez reklamację rozumie się podjęcie

odpowiedzialności za wady usługi, a postępowanie reklamacyjne kończy się przekazaniem naprawionej usługi, zwrotem ceny usługi, wypłaceniem stosownej zniżki od ceny usługi, pisemną prośbą o przejęcie świadczenia lub uzasadnioną odmową.

f)prawa i obowiązki Gości i Zarządcy regulują odpowiednie przepisy prawne RP.

g) Reklamacje mogą być składane Zarządcy lub personelowi Zarządcy w formie pisemnej w drodze wysłania zgłoszenia na adres siedziby zarządcy lub na adres email: relaxo@relaxo.pl. Zarządca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

2.Prawo z tytułu odpowiedzialności za wady

W przypadku, gdy Gościowi zostanie dostarczona usługa niższej jakości lub w mniejszym zakresie niż było wcześniej uzgodnione, Gość ma prawo reklamować wszelkie wady świadczonych usług, w tym prawo do usunięcia, uzupełnienia lub zastąpienia świadczenia nową usługą albo odpowiednią zniżką od uzgodnionej ceny zapłaconych usług.

3.Korzystanie z prawa z tytułu odpowiedzialności za wady (reklamacje)

a)jeżeli Gość stwierdzi przyczyny i fakty, które mogą być przedmiotem reklamacji,

zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić pisemnie ewentualną reklamację Zarządcy, personelowi Zarządcy, lub wysyłając zgłoszenie na adres siedziby zarządcy lub na adres email: relaxo@relaxo.pl,

b)składając reklamację, Gość zobowiązany jest do przedłożenia wszelkich stosownych

dokumentów dotyczących świadczenia danej usługi (kopia zamówienia, faktura, rachunek itp.), co do której składa reklamację. Bez przedłożenia dowodu zakupu, Zarządca nie ma obowiązku uznania reklamacji,

c)prawo do reklamacji wad zakwaterowania wygasa, jeżeli klient nie skorzystał z niego do czasu wyjazdu z obiektu,

d)Relaxo Sp. z o.o. zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 (czternastu) dni, liczonych od dnia zgłoszenia reklamacji przez Gościa.

e)odpowiedź na reklamację udzielana jest Gościowi na wskazany przez niego adres korespondencyjny.

4.Procedura rozpatrywania reklamacji – usługi noclegowe

Klient ma prawo zażądać bezpłatnego, należytego i terminowego usunięcia wad, a

mianowicie:

a)wymiany wadliwego lub uzupełnienia drobnego wyposażenia pokoju,

b)w przypadku braku możliwości usunięcia usterek technicznych w pokoju (awaria

instalacji grzewczej, niskie ciśnienie wody, brak ciepłej wody, awaria prądu itp.), a Zarządca nie może zaoferować Gościowi innego, alternatywnego zakwaterowania, a jeśli mimo tych wad pokój zostanie zaoferowany Gościowi, Gościowi przysługuje rabat od ceny noclegu za

obopólną zgodą lub odstąpienie od umowy przed przenocowaniem oraz zwrot całej

zapłaconej ceny za zakwaterowanie.,

c)w przypadku braku możliwości załatwienia reklamacji w drodze umowy, osoba kompetentna zobowiązana jest do sporządzenia protokołu reklamacji z Gościem w imieniu Relaxo Sp. z o.o. W protokole Gość powinien podać dokładne oznaczenie świadczonej usługi, czas świadczenia usługi oraz opis wady,

d)reklamacje rozpatruje Zarządca lub upoważniony przez niego pracownik, który jest zobowiązany do rozpatrzenia reklamacji i podjęcia decyzji o sposobie jej załatwienia.

5.Procedura rozpatrywania reklamacji – usługi wellness:

a)reklamacje dotyczące wad w świadczeniu usług wellness można zgłaszać Zarządcy, do personelu Zarządcy,

b)Gość ma prawo do reklamacji usługi tylko w trakcie korzystania z usługi. Gościowi nie

przysługuje zwrot pieniędzy ani rabat na wykonaną usługę, jeśli złoży reklamację po jej

wyczerpaniu.

6.Terminy wykonalności praw z tytułu odpowiedzialności za wady

Gość zobowiązany jest do zgłoszenia reklamacji bez zbędnej zwłoki, w przeciwnym

wypadku prawo do reklamacji wygasa. Okresy gwarancji określają postanowienia § 620 i

nast. Kodeksu Cywilnego.

7.Współpraca klienta i usługodawcy podczas rozpatrywania reklamacji

a)Gość zobowiązany jest do osobistego udziału w postępowaniu reklamacyjnym, oraz ma

obowiązek przekazania obiektywnych informacji na temat świadczonej usługi,

b)jeżeli wymaga tego charakter reklamacji, Gość ma obowiązek umożliwić personelowi Zarządcy dostęp do wynajętego apartamentu lub domku, w celu ustalenia zasadności reklamacji.

8.Postanowienie końcowe

a)niniejszy Regulamin reklamacji wchodzi w życie z dniem 21.01.2025.

b)usługodawca zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany lub aktualizacji procedury

reklamacyjnej bez uprzedniego powiadomienia klienta.

XIII.Rozwiązanie umowy i pozostałe regulacje

1.Wynajmujący może rozwiązań umowę najmu w przypadku naruszenia postanowień umowy lub Regulaminu, a w szczególności, jeżeli Gość i/lub osoby towarzyszące:

a)używają obiekt w sposób niezgodny z umową,

b)niszczą obiekt lub jego wyposażenie, powodują pogorszenie jego stanu lub jego wyposażenia ponad normalne zużycie,

c)zakłócają spokój i porządek korzystającym z innych części obiektu w obowiązującej ciszy nocnej od godziny 22:00.

2.W wypadku rozwiązania umowy w trybie określonym w punkcie poprzednim Gość i/ lub osoby towarzyszące zobligowani są do opuszczenia obiektu najpóźniej w ciągu 2 godzin od momentu rozwiązania umowy.

3.Zarządca może rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym, jeżeli korzystanie z apartamentu stanie się nadmiernie utrudnione lub niemożliwe, a Gość pomimo wezwania nie usunie przyczyny uniemożliwiającej korzystanie z apartamentu.

4.W przypadku rozwiązania niniejszej umowy z przyczyn leżących po stronie Gościa, Gość zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zarządcy tytułem kary umownej całej kwoty wynagrodzenia za wynajem apartamentu, przy czym Zarządca może dochodzić odszkodowania przewyższającego karę umowną.

5.Gość przyjmuje do wiadomości, że teren zewnętrzny obiektów, w tym okolice apartamentów, domków i strefy SPA, jest objęty monitoringiem wizyjnym w celu zapewnienia bezpieczeństwa oraz ochrony mienia.

6.Gość wyraża zgodę na rejestrację swojego wizerunku przez system kamer monitorujących oraz na przetwarzanie danych osobowych w postaci nagrań wideo zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z RODO.

7.Nagrania z monitoringu będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, jakim jest zapewnienie bezpieczeństwa, oraz mogą zostać udostępnione wyłącznie organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

8.Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych Gości dostępne są w polityce prywatności obiektu.

9.W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o usługach turystycznych.

10. Gość przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z przepisem art. 38 ust. 1 pkt. 12 ustawy o prawach konsumenta Konsumentowi, ani Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość mającej za przedmiot świadczenie przez Zarządcę usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, w której to umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.

XIV.Klauzula informacyjna RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO), informujemy, że:

1.Administrator danych osobowych:

Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Relaxo Sp z o.o. , z siedzibą w 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Konopnickiej 19A/1

2.Cel i podstawa przetwarzania danych:

Dane osobowe są przetwarzane w celu:

a)realizacji umowy wynajmu obiektów lub ich częsci (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

b)zapewnienia bezpieczeństwa na terenie obiektu poprzez monitoring wizyjny (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

c)spełnienia obowiązków prawnych związanych z prowadzeniem działalności (np. przechowywanie danych do celów księgowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO),

d)na podstawie Państwa zgody, jeżeli została wyrażona w zakresie marketingu (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Dane będą przechowywane przez okres trwania umowy oraz na czas zgodny z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem przedawnienia roszczeń oraz zobowiązań podatkowych. Dane na przetwarzanie, których wyrazili Państwo zgodę będą przechowywane do czasu cofnięcia przez Państwa zgody.

3.Odbiorcy danych:

Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym z administratorem danych wyłącznie w celu realizacji umowy, oraz organom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa.

4.Okres przechowywania danych:

Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, oraz zgodnie z przepisami prawa, w szczególności przez okres trwania umowy lub najmu, a po jej/ jego zakończeniu przez okres wymagany przepisami prawa.

5.Prawa osoby, której dane dotyczą:

Przysługuje Państwu prawo do:

a)dostępu do swoich danych,

b)ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

c)przenoszenia danych,

d)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

e)cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem),

f)wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

g) składania żądania z zakresu informacji o Danych lub ich przetwarzania w formie elektronicznej na adres: e-mail: relaxo@relaxo.pl.

6.Informacja o zautomatyzowanym przetwarzaniu danych:

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania na podstawie danych osobowych Gości.

7.Kontakt:

W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych prosimy o kontakt pod adresem e-mail: relaxo@relaxo.pl